Hoe kunnen we u helpen?

Heeft u een vraag? Bekijk dan hier de antwoorden op veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan gerust met ons contact op.

Zijn honden toegestaan op het park?

Tijdens uw verblijf zijn maximaal 2 honden per plaats toegestaan.

Zijn de kampeerplaatsen voorzien van stroom?

Ja, alle plaatsen zijn voorzien van elektra (6 Ampère) en hebben ook een wateraansluiting, waterafvoer en tv aansluiting met 43 digitale zenders.

Mag er worden ge-bbq'd?

Ja, u mag bbq-en, op welke manier kunt bijhouden op de website van natuurbrandrisico.nl. Bij fase 1 mag u bbq-en met kolen en gas en bij fase 2 alleen met gas.

Neem altijd goede voorzorgsmaatregelen.

Zet de barbecue bijvoorbeeld op veilige afstand van schuttingen, heggen, (party)tenten, tuinmeubels enzovoort. En verplaats de barbecue niet als deze aan is. Houd kinderen en huisdieren uit de buurt van de barbecue. Ook is het goed om een blusmiddel in de buurt te hebben, bijvoorbeeld een emmer zand. Om jezelf te beschermen tegen spatten en vonken is het slim om niet met ontbloot bovenlijf te barbecuen. Draag een schort of kleren die niet makkelijk in brand vliegen.

Vanaf hoe laat kan ik in- en uitchecken voor mijn kampeerplaats?

De kampeerplaats is op de dag van aankomst beschikbaar vanaf 12:00 uur.  U dient de kampeerplaats bij vertrek voor 11:00 uur schoon achter te laten.

Vanaf hoe laat kan ik in- en uitchecken voor mijn accommodatie?

De accommodatie is op de dag van aankomst beschikbaar vanaf 15:00 uur. En op de vertrek dag dient u de accommodatie voor 10:00 uur schoon achter te laten.

Ik heb een reservering gedaan maar nog geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Het kan zijn dat wij per ongeluk het verkeerde e-mailadres hebben ingevuld of dat de e-mail in uw SPAM terecht is gekomen. Neem gerust even contact met ons op via mail (info@veluwshof.nl) of telefoon (055-3781777).

Welke kortingskaarten accepteren jullie en wanneer zijn deze geldig?

Wij accepteren de ACSI-kaart. Zie hier de periodes wanneer deze geldig is:

Hoe moet ik de accommodatie achterlaten?

Op de dag van vertrek dient u de accommodatie om 10:00 uur schoon achter te laten. Hieronder verstaan wij het volgende: dekbedden opgevouwen op de bedden, gehuurd bedlinnen in de sloop doen en in de hal klaarzetten, graag de moltons erop laten, afwas schoon en opgeruimd (de vaatwasser dient ook leeg te zijn) en de accommodatie moet bezemschoon zijn.

Ik wil met mijn auto de slagbomen van het recreatiepark door, hoe werkt dit?

U krijgt bij het inchecken een slagboompas welke toegang geeft tot 1 auto op het park. Hiermee kunt u tijdens uw gehele verblijf probleemloos in- en uitrijden op het recreatiepark. Het terrein is toegangkelijk van 7.00 uur tot en met 23.00 uur.

Hoe groot is mijn kampeerplaats?

Al onze comfortkampeerplaatsen zijn gemiddeld 90 m².

Is er een oplaadpunt voor elektrische auto's?

Op parkeerplaats P1 bij de ingang van het recreatiepark nabij restaurant de Ruggestee staat één laadpaal voor elektrische auto's, de laadpaal heeft twee oplaadpunten.

Zijn vuurkorven toegestaan?

Nee, open vuur zoals vuurkorven, tuinkaarsen en brandblokken zijn niet toegestaan.

Kan ik een bijzettentje plaatsen bij mijn kampeerplaats?

Ja dat is toegestaan, zolang het niet buiten uw kampeerplaats gaat. Onze kampeertarieven zijn gebaseerd op twee personen en per extra persoon komt er een bedrag bij.

Er blijft tijdens ons verblijf iemand logeren, mag dat?

Jazeker! Logés dienen wel aangemeld te worden bij de receptie en de kosten zijn afhankelijk van de plaats en de periode. Hiervoor kunt u het beste even contact opnemen met de receptie via mail info@veluwshof.nl of telefoon 055-3781777.

Heeft het recreatiepark faciliteiten voor mindervalide mensen?

Voor mensen die slecht ter been zijn of op een rolstoel zijn aangewezen beschikken wij over een mindervalide ruimte in het sanitair gebouw aan de Tulplaan en Plashuis bij de kampeerplaatsen.
Door de ruime ingang van onze horeca faciliteiten kunnen mindervalide mensen ook genieten in ons à-la-carterestaurant, kantine of cafetaria de Friterie.

Kan ik tijdens mijn verblijf post laten bezorgen op het recreatiepark?

Ja dat is mogelijk. Aan de achterzijde van de receptie hangen postvakken waarin wij alle post sorteren op alfabet. Pakketten zullen in een pakketpost kar buiten de receptie gedeponeerd worden, u dient dit wel dezelfde dag op te halen.

Kan ik tijdens mijn verblijf op het recreatiepark post versturen?

Jazeker! Er is een brievenbus aanwezig naast de receptie bij de waterval.

Kunnen familie/vrienden een bezoekje aan ons brengen op het recreatiepark?

Dagbezoekers zijn altijd en kosteloos welkom!

Ik zie dat het douchen op de camping middels een douchekaart gaat. Hoe werkt dat?

Voor het gebruik van de douches in de sanitairgebouwen kunt u de ontvangen slagboompas gebruiken. Deze is te gebruiken voor 1 persoon tegelijk en er staat voor 100 minuten (1000 douche punten) aan douche tijd op. Mocht u extra douchepassen willen afnemen, is dat mogelijk tegen een borg van € 15,00, deze ontvangt u uiteraard terug bij vertrek. Is uw pas leeg, dan kunt u deze op laten waarderen via de receptie. In sanitairgebouw "Het Plashuis" is een mindervalide douche/toilet aanwezig. Via de receptie is het mogelijk hiervan een sleutel te ontvangen. Iedereen houdt van een schoon en net sanitairgebouw. U kunt hier aan meewerken door uw kinderen hier niet te laten spelen en kinderen tot de leeftijd van 6 jaar kunnen hiervan alleen gebruik maken onder toezicht van de ouders. 

Ik ben al uitgecheckt, mag ik dan nog wel gebruik maken van alle faciliteiten op het vakantiepark?

Ja dat is mogelijk. U dient uw auto en eventuele kampeermiddel dan wel op de parkeerplaatsen buiten ons park te parkeren.

Ik heb een kampeerplaats en/of accommodatie geboekt, maar ik wil graag annuleren. Kan dat?

Dat is mogelijk, maar rondom een annulering van een kampeerplaats hanteren wij de RECRON-voorwaarden van toeristische plaatsen en voor een annulering van een accommodatie de RECRON-voorwaarden van vakantieverblijven, en daarin staat het volgende:

Bij annulering betaalt de recreant een vergoeding aan de ondernemer. Deze bedraagt:

  • Bij annulering meer dan 3 maanden voor aankomstdatum wordt 15% van de overeengekomen prijs in rekening gebracht
  • Bij 3 tot 2 maanden voor aankomstdatum 50% van de overeengekomen prijs
  • Bij 2 tot 1 maand voor aankomstdatum 75% van de overeengekomen prijs
  • Binnen 1 maand voor aankomst 90% van de overeengekomen prijs
  • Op de dag van aankomst 100% van de overeengekomen prijs

Het is mogelijk om via ons een annuleringsverzekering af te sluiten, deze wordt dan afgesloten via recreatieverzekeringen. In geval van annulering bepalen zij of er iets vergoed wordt of niet. Kosteloos annuleren is op geen enkele manier mogelijk.